Rendelj tőlünk kritikát, fejlécet, blogajánlót, design átalakítást és még sok mást!

2014. augusztus 9., szombat

Kritika: I'm Goddess

Szép estét!

Csodálatos napom volt, rengeteg tapasztalattal és
kedves emlékkel gazdagodtam. Remélem, 
Ti is hasonlóan jól töltöttétek el az időtöket, 
s most, napnyugtához közeledve én is eleget teszek 
egyik kedvenc kötelességemnek, a kritikaírásnak. 
Íme tehát pár gondolatom
és tanácsom.

Kinézet: Megtaláltam az infókat azzal kapcsolatban, hogy nem Te készítetted a design-t, mégis ejtek róla pár szót. Alapvetően nem sok mindenbe szeretnék belekötni, a fejléc szép, háttér illik hozzá, modulsáv is rendben van, betűtípusok szintén stimmelnek. A zenedoboz és a chat mind jó választások voltak. Én hajlok a Simple sablon használata felé, de ez ízlés dolga, így sem rossz a kinézet, úgy talán jobb lehetne. Eszeveszetten keresgéltem a történet rövid ismertetőjét, hiszen szeretem előre meglesni, mivel is lesz dolgom, mégsem találtam. Javaslom, hogy ezt azért alkalmazd, szerintem vagyunk egy páran bloggerek, akik szeretnénk kicsit belekóstolni a sztoriba, mielőtt igazán belevetnénk magunkat. A trailert néztem hát meg ízelítő gyanánt, de sajnos nem nyerte el a tetszésemet. Tudom, nem Te készítetted, de... na. Olyan érzésem volt, hogy csak úgy össze van dobálva, a zenék közti váltás túl erősre sikeredett, ráadásul innen sem nyertem túl sok információt a történettel kapcsolatban.
Összesen: 15/11 - alakul, alakul, de még nem az igazi.

Írás, Fogalmazás, Történet: Nem igazán ismerem a Bosszúállók-témakört, de elég felkapott mostanában, itt, a Bloggeren is, úgyhogy ideje lesz lassan utánanéznem. :P 
Ám visszakanyarodva a kritikára: Tulajdonképpen tetszik az ötleted, kalandos sztori, az ilyeneket pedig szeretem. A megfogalmazást helyenként nyersnek találtam, és néhol úgy tűnt, kicsit elkapkodtad a dolgokat helyesírás terén. Gondolok itt egykét különírás-egybeírás problémára, kis- és nagybetűk olykor helytelen használatára, meg arra a fránya vesszőre, ami sajnos sok blogban bezavar. Jó módszer, és Neked is ajánlom, hogy kérj meg valakit, akinek szívesen megmutatod a történetet, s nem mellesleg őszintén véleményez, kijavítja a hibákat, hogy fussa át a részeket, mielőtt felkerülnének. Szerintem gépeld be Wordbe a készülő részeket, hiszen a program automatikusan figyelmeztet az esetleges hibákra. 
Volt egy dolog, amit nem értettem. A főszereplőnk azt az utasítást kapta, hogy éljen túl. De... Nem halhatatlan? Szóval ez nekem nem igazán jött össze, de lehet, hogy figyelmetlen voltam, illetve nem tudok valami plusz infót...
Mindenesetre így tovább, a hibákat ügyesen kiékelheted, sok sikert a továbbiakban!
Összesen: 15/11 - nos, van még hova fejlődnöd, de ahogy látom, jó irányba haladsz! Kis odafigyeléssel tökéletesítheted a nagyközönség számára az olvasási élményt. 

Összesítés:

30/22 

Puszi:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése